Tuesday 20 November 2012

SAPE TAK BOIKOT BODO!

its been a while since my last post....
welll

AKU TAKNAK CAKAP PAPE PASAL SOUND KE HAPE KE.....

SKARANG AKU NAK SOUND ISRAEL DAN AKU NAK AJAK RAMAI2 PAKAT SOUND

BABI KO ZIONIS LAKNATULLAH ALAIH

seminggu aku sengsara....kejam...zalim...tak berperikemanusiaan....nie ape aku ley cakap

1. JAHANAM SIAPE YANG TAK MENYOKONG USAHA MEMBOIKOT!

g ngaku angpa zionis lagi baek.sape nak hentam aku,meh bak datang.BODOH, duk ketagih beger teloq tu apasai?

orang 'islam' malaysia tolong faham bende nie,amek kisah zaman nabi ibrahim.burung yang nak tolong padamkan api yang menyala mase nabi ibrahim as nak kene bakar dulu.ALLAH TAK JUDGE BERAPA BANYAK TAPI ALLAH JUDGE APE YANG KO BUAT!

BODOH!

budak/orang tua bodo : abis tu banyak barang yang kita pakai zionis punye,tak bole laaa....sekarang sume zionis,takde barang ley beli.nie facebook google ape jadah bagai nie pon kene boikot gak la..orang keje kat mekdi tu nak makan ape?,klo toke mekdi orang melayu camne?bende free rezeki jgn tolak....

dan berjuta alasan lagi....

sebelum jawapan amek bridge chorus dari aku
'WEY BANGSAT! KLO KO DOK BAGI ALASAN SAMPAI BLA NAK JALAN DA????NAK TUNGGU MAK BAPAK KO MATI DULU KE?BODOH'

SKEMA JAWAPAN SOKLAN SPM KARANGAN PUAK2 'BIJAKSANA TERLAMPAU'

SUME BARANG ZIONIS : takde produk local ke angpa nak beli?safi rania tadak?ubat gigi mukmin tadak?air oren bodo tadak?
FACEBOOK GOOGLE : jangan jadi bodoh, orang gaza pn nak perang ad komputer.medium telekomunikasi. silap depa ajar kita umat islam berkomunikasi dengan dalam FB.so,senjata nak menyepai kita makan tuan balik....BODOH!tgk la...umat islam bersatu dan salah satu medium penyatuan tadi facebook,BODOH!
ORANG HILANG KERJA : kalau la kan,ni cakap kalau,kita sapot bisnes  orang tempatan,coke tukar radix cola, mekdi tukar berger bakar,KFC tukaq Kelantan Fried Chicken,angpa rasa bisnes orang kita macam mana?ley bukak kedai tak?ley jadi mekdi tak?angpa tau tak pasai angpa bijaksana laksana bulan sangat laaa duk pi sapot mekdi tu pasai tu depa zionis tu kaya!depa pn start macam burger bakar,tp beza dia,locals diorang sapot.g makan kat situ baru ley expand bisness,hire pekerja.....so pikir panjang sebelum wat statement yahudi bodo ok?ang g tgk NY,LA,Las Vegas,mekdi peymes ke?tak bodoh!local business diorang yang kaya....local bisness kite otai berger,kedai makan mak piah,radix cola(sumpah faveret) dan lain2.
KALO TOKE MEKDI ORANG MELAYU : ok,ak da kaye skarang....aku bukak mekdi,tbe2 hamba allah nak boikot,ape aku buat?aku bukak bisness lain....pasal?aku dah KAYE....bukan semekin macam ANGPA...ni contoh ek.....dan kalau aku,dengan rela hati aku bukak sebijik MCD atas name MAkDIE ke hape ke perli balek puak2 bangsat nie....YELA! , aku dah kaye....faham sket kat situ....aku bukak local business, takyah francais,orang da boikot bukak niage baru..royalti takya bayar..ni cakap orang bisness laa....yang bodo tak paham.....
BENDE FREE REZEKI JGN TOLAK : huh,yang ni panas,men2 rezeki nie cam men2 bapak2 zaman skolah dulu.CAMNIE LA,ustaz azhar idrus,fathul bari,don daniyal,kazim elias pakat jawab cam aku jawab.cume aku kasar sket.MALAM NIE AKU ROGOL PASTU BUNUH MAK ANG,ESOK AKU WAT KENDURI BAGI MAKAN FREE,ANG NAK MAKAN TAK?

sori mintak maaf terkasar bahasa....minx maaf banyak2....seminggu beb wa sengsara.....sebabnya....

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=453326678021936&set=a.115434641811143.11832.115272118494062&type=1&theater

 maseh sebab sudi baca...sori aku kuang ajar kat atas...luahan rase.....jom kita bantu....kecik pertolongan kita nie tapi besar maknanye kepada palestin...abang2 kakak2 atuk2 nenek2mak2 bapak2 ANAK2 kite kat sane tgh ditindas....ini jihad kecil kita.....

sekali lagi maaf saya pinta....marahlah saya,kejilah saya,asalkan boikot nie berjalan.....tlg la....tak sanggup tgk anak2 kecik kat sana kene bunuh!bukan setakat PALESTIN,SYRIA tapi seluruh dunia dipermainkan ZIONIS....pls

ada satu video yang Kawan baik saya buat Encik Tarmizi,silalah tgk dan share ek...

http://www.facebook.com/photo.php?v=533266796700640

maaf skali lagi




No comments:

Post a Comment