Monday 13 August 2012

Misi Visi Dan ape ek???????

oOK...
Start firstday blog nie dibuat...tujuannye:
.Memperkenalkan Snyzer
.nak try gather2kan dak crew
.soundman2
.nak kongsi ilmu
.buat kecoh
.minx idea
.sembang2 pasal sound(live mahupun recording)
.guide basic kepada Cubase 5 dan klo ad yang len2...
.sembang pasal music (pro dan x bpe nak pro)
.sembang pasal hape2 je....
.guide trick guna Backtrack 5
.sembang angan2 nak jadi hacker(topi warna putih dan hitam dialu alukan, gua x pakai topi)
.Drumming (pasal aku drummer,G mampos)
.FLStudio 10
.Camne nak crack game
.DOTA,HON, dan sebagainye......
.Plugin Untuk software2 diatas
.POD!!!!!(aku pakai farm)
.Life dan hape2 sahaje yang berkaitan dengan manusia.....

Berikut merupakan misi blog ini........


beralih kepada misi.....
-saling berkongsi idea,ilmu,pendapat mengenai live sound dan studio recording
-mengeratkan hubungan silaturrahim di dalam industri(eceh....)
-kongsi cerita mengarut kalo ad(aku suke tgk 9gag...korang??)
-ntah....

tapi senang cerita....ni first post.....tolong comment kat setiap post baru hape yang korang nak didisplay and aku akan cube sedaya upaya aku untuk memenuhiape yang diperlukan...insyaallah....

thx by the way....
hahahahaha
-
.

No comments:

Post a Comment